حرف مردم

1403/06/18 10:07
کد خبر: 3476
کد نویسنده: 8
حرف مردم

ستون «حرف مردم» انعکاس دهنده صادق حرف‌های شماست.تلفن: 37009111 051 پیامک: 2000999 تلگرام: 09033337010

راه حل بحران کشوری حاشیه نشینی رسیدگی به روستاها و مناطق محروم، پیشگیری از حاشیه نشینی و مهاجرت معکوس حاشیه نشینان است. 

 شهرداری گلبهار چرا فکری به حال وضع بد آسفالت خیابون های گلبهار نمی کنه ؟

 بسیاری از قتل ها در کشور توسط معتادان به موادمخدر انجام شده است. مصرف انواع موادمخدر سنتی یا صنعتی باعث قتل شده است. نگذارید این مواد خطرناک وارد کشور شود.

 کارتن خواب ها باعث انتقال بیماری می شوند چون دایم با زباله ها سر و کار دارند، بهداشت را رعایت نمی کنند و با دست زباله های عفونی را جابه جا می کنند. وزارت بهداشت و شهرداری ها کاری کنید.

 سلام خراسان.بابت پیگیری و درست شدن اپلیکیشن روزنامه بی نهایت سپاس گزارم.

 حجاب و عفاف دستور لازم الاجرای قرآنی بوده و انکار و اعراض از آن به منزله پشت کردن به ارزش های دینی و الهی است.

 ریاست محترم اصناف و اتحادیه بجنورد، ما میوه فروشی های شیروان تعجب می کنیم که تمام شهر و کوچه و پس کوچه های شیروان شده سوپرمارکت های میوه فروش،ولی اصناف ورود نمی کنه.

 بیشتر جرم ها و سرقت ها در مشهد کار همین معتادهاست. معتادها را از داخل شهر مشهد جمع کنید تا جرم و جنایت و سرقت ها کم شود.کسانی هستند که در پوشش زباله‎گرد هستند که زباله و ضایعات جمع می کنند،  دزدی می کنند هزار کار دیگر هم می کنند بیشترشان معتاد هستند این افراد نباید در خیابان ها بگردند.

 شهرداری ها خودشان به افزایش حاشیه نشینی دامن می زنند، راه حل حاشیه نشینی مهاجرت معکوس است.

 سارقان و گوشی قاپ ها را که زندان می اندازند، برای دولت هزینه های زیادی ایجاد می کند، در امور سخت تولیدی به کار گرفته شوند و در زندان در رفاه نباشند. گرفتن و آزاد کردن مسخره است.

 سلام چرا بعد از چند ماه از متناسب سازی حقوق بازنشستگان فرهنگی خبری نیست پیگیری کنید.

 درخصوص خریدوفروش سلاح گرم وجنگی، پلیس فتا باید با هماهنگی وزارت مخابرات شماره تلفن های اعلامی از سوی فروشندگان صفحات مجازی را به قیدفوریت مسدود کند تا نه کلاهبرداری شود و نه اسلحه ای به فروش برسد.

 بعضی کارخانه‎های بزرگ و معروف تولید لبنیات به بهانه قطعی های مکرر برق و در نتیجه اختلال یا توقف های‌ طولانی در تولیدات خود و جبران ضرر و‌ زیان های واردشده، قیمت فراورده های شرکت خود را افزایش داده اند و تخفیف های اجناس خود در برخی فروشگاه‌های زنجیره ای را حذف کرده یا بسیار کاهش داده اند که تأثیرات منفی آن در هزینه های خانواده ها هنگام خرید در این شرایط سخت و دشوار مالی مردم بسیار زیاد و قابل توجه خواهد بود . 

 به رغم همه فلسفه بافی ها سهم منطقه و کشور ما از تغییرات اقلیمی اجتناب ناپذیر و پیش رو گرما و افزایش بارش هاست و این افزایش بارش ها به خاطر گرما غالباً به صورت باران خواهد بود و در عین حال این افزایش بارش ها یعنی تأمین آب رایگان و درجه یک برای ما که به عنوان یک کشور خشک به شدت به آن نیاز داریم. اگر روش های مناسبی در پیش بگیریم و آب های حاصل از بارش ها را در کشور ماندگار کنیم، در اندک زمانی جذب زمین می شود و سفره های آب زیرزمینی را تغذیه خواهد کرد و در مدتی کوتاه به کشوری پرآب تبدیل خواهیم شد .

 لطفا پیگیری کنید؛ الان داره سه ماه از اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری رد میشه ولی هنوز حق الزحمه دو دوره  ایستادن از سرصبح تا نیمه شب پای صندوق رای برای نگهبانان موسسات شرکتی واریز نشده است ،چقدر دیگه باید صبر کنیم؟ با تشکر از روزنامه خراسان.

 اعتیاد بزرگ ترین آسیب اجتماعی کشور است. دستگاه قضایی، این آسیب بزرگ را که علت همه آسیب های دیگر است هر چه زودتر ریشه کن کنید.

 وزارت راه در مسیر پر از واژگونی خودرو نیشابور به سبزوار و سبزوار به شاهرود و بالعکس چندین  محل پارک برای توقف خودروها ایجاد کند. 

 جوانی جمعیت امکانات می خواهد؛ اول باید دولت و مجلس مشکل مسکن جوانان را حل کنند بعد مشکل کار و اشتغال و بعد تهیه وسایل زندگی را؛  این مشکلات را که حل کردند بعد جوانان که ازدواج کردند مشکلات جمعیتی را حل می کنند.

 برای فرزندآوری از نظر بیماری های ژنتیک حتما کنترل کشوری شود تا نوزادان ناقص الخلقه و بیمار به وجود نیایند که جامعه و خودشان دچار مشکلات سختی شوند.

 بالاترین و باکلاس ترین مدرکی که یک رئیس جمهور تا به حال در تمام کشورهای دنیا داشته در کدام کشور بوده؟ جواب ایران و پزشکیان جراح قلب، هم مبارک است هم حسادت برانگیز.

 سلام چرا کسی بر ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان بینالود نظارتی ندارد؟

دیدگاه ها

ایمیل شما در معرض نمایش قرار نمی‌گیرد